Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wyniki sortowane według etykiety: pracownicy

Aktualności

Uchwała Rady Wydziału w sprawie podjęcia działań w celu włączenia społeczności akademickiej do prac nad nowym Statutem UJ

więcej o Uchwała Rady Wydziału w sprawie podjęcia działań w celu włączenia społeczności akademickiej do prac nad nowym Statutem UJ

Uchwała Rady Wydziału w sprawie oświadczenia Rady Instytutu Socjologii

więcej o Uchwała Rady Wydziału w sprawie oświadczenia Rady Instytutu Socjologii
Konkurs o przyznanie finansowania ze środków DSC

Konkurs o przyznanie finansowania ze środków DSC

Dziekan ds. ogólnych Wydziału Filozoficznego ogłasza konkurs o przyznanie finansowania ze środków DSC na zadania służące rozwojowi młodej kadry naukowej oraz uczestników studiów doktoranckich na Wydziale Filozoficznym UJ.
więcej o Konkurs o przyznanie finansowania ze środków DSC
Ponowne zapytanie ofertowe

Ponowne zapytanie ofertowe

Szanowni Państwo, w związku z faktem, że oferty które wpłynęły na zapytanie ofertowe dotyczące przygotowania i przeprowadzenia warsztatów dla uczestników projektu PAIDAGOGOS PRO znacząco przekraczają wysokość środków przewidzianych na ten wydatek w budżecie projektu zapytanie ofertowe zostaje unieważnione. Z dniem dzisiejszym ogłaszam nowe zapytanie ofertowe. Zapraszam do składania ofert do dnia 17 maja (włącznie).
więcej o Ponowne zapytanie ofertowe
PaidagogosPro reprezentacje poszczególnych instytutów

PaidagogosPro reprezentacje poszczególnych instytutów

Informujemy, że do projektu Paidagogos Pro zakwalifikowało się 34 studentek/ów Wydziału Filozoficznego. Reprezentacje poszczególnych instytutów:
Instytut Psychologii: 12 osób, Instytut Pedagogiki: 12 osób, Instytut Socjologii:5 osób, Instytut Religioznawstwa: 2 osoby, Instytut Filozofii: 2 osoby i KPSC: 1 osoba.
Gratulujemy wszystkim, życząc owocnej współpracy przy pisaniu wdrożeniowych prac magisterskich!
więcej o PaidagogosPro reprezentacje poszczególnych instytutów